AutoID - Integracja Rejestracji Czasu Pracy z oprogramowaniem enova365

Enova365 to nowoczesny system ERP dla ambitnych firm, który łączy w sobie kompleksowe funkcjonalności do zarządzania, automatyzacji i cyfryzacji procesów biznesowych.

Oprogramowanie wspiera przedsiębiorstwa z każdej branży i na różnych etapach rozwoju, od małych organizacji po duże korporacje. enova365 oferuje szeroki zakres funkcjonalności, w tym: zarządzanie finansami, księgowością, a także kadrami i płacami, które są dla firm kluczowe w ich działaniu

Aby usprawnić prace działu księgowego oraz zapewnić efektywność i rzetelność w naliczaniu wynagrodzeń, warto zintegrować oprogramowanie enova365 z systemem do rejestracji czasu pracy. Jako autoryzowany partner enova365 jesteśmy autorem tego rozwiązania oraz samodzielnie przeprowadzamy integracje dla zapewnienia pełni ich funkcjonalności i wydajności.

Dzięki temu pracownicy zyskują możliwość szybkiego elektronicznego autoryzowania rozpoczęcia i zakończenia pracy, a dane związane z liczbą przepracowanych godzin będą automatycznie przesyłane do systemu.

W efekcie zmniejszone jest ryzyko błędów podczas wyliczania wynagrodzeń oraz ułatwione rozliczanie czasu pracy — system automatycznie wylicza czas pracy, nadgodziny i inne składniki wynagrodzenia, co ułatwia pracę działu kadr i płac. Warto także zaznaczyć, że integracja pozwala na śledzenie czasu pracy i kosztów pracy poszczególnych pracowników, co może pomóc w identyfikacji obszarów, w których można realnie zaoszczędzić pieniądze.

Integracja enova365 z oprogramowaniem rejestracji czasu pracy od AutoID stworzona przez IT ERP Systems może być korzystna dla firm każdej wielkości i branży. Taki system pomaga przedsiębiorstwom w automatyzacji procesów, poprawie efektywności i zwiększeniu kontroli nad czasem pracy pracowników oraz poprawie ich produktywności.

Integrator Systemu Rejestracji Czasu Pracy z enova365

Co ważne, posiadamy zaufanego dostawcę systemów rejestracji czasu pracy, który posiada olbrzymią wiedzę i doświadczenie w zakresie jego integracji z oprogramowaniem enova365. Firma AutoID Polska S.A. działa na rynku od 1999 roku, dostarczając skalowalne rozwiązania, które pozwalają m.in. na usprawnienie funkcjonowania przedsiębiorstw i instytucji w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi.

 

Główne cechy Rejestracji Czasu Pracy od AutoID:

2 MOŻLIWOŚCI:

proste rozwiązanie do rejestracji czasu pracy, które zawiera w sobie najważniejsze funkcje:
  • wyliczanie czasu pracy,
  • proste raportowanie,
  • centra kosztowe

ROZBUDOWANE OPROGRAMOWANIE:

  • wyliczanie czasu pracy,
  • uwzględnianie nadgodzin, odpracowań,
  • potrącenia za wyjścia prywatne w czasie pracy,
  • zaawansowane raporty,
  • harmonogrowanie pracy,
  • zapewnienie zgodności czasu pracy z wymaganiami
  • stawianymi przez prawo pracy,
  • kartoteki pracownicze
 

Co ważne AutoID dostarcza kompleksową usługę - oprogramowanie do rejestracji czasu pracy oraz urządzenia, które pozwalają na rejestrację godzin przez pracowników wraz z niezbędnymi komponentami, np. kartami zbliżeniowymi.

Pozwala to na znaczne oszczędności czasu podczas poszukiwania rozwiązania oraz wykonywania wdrożenia, które realizowane jest przez jedną ekipę. Ponadto takie podejście pozwala na zachowanie spójności oraz kompatybilności między różnymi elementami systemu, eliminując potencjalne problemy związane z błędami podczas współpracy między nimi lub integracji.

Warto także podkreślić, że korzystając z kompleksowego dostawcy, w razie problemów lub potrzeby pomocy można skontaktować się ze specjalistami z jednej firmy, którzy znają całe rozwiązanie od przysłowiowej podszewki, a dzięki temu są w stanie szybko rozwiązać problem i przywrócić prawidłowe działanie systemu.